Sayfalar

26


26.Cok anlamsiz bir yas.iki arada bir derede.3 senedir uzaklarda ailemden.daha kac yas gecicek boyle.Mutlu muyum?Bilmem.Pek polyannaci tatli kiz degilimdir.Sorarim.sorgularim.cok merak ederim.e bundan dolayi cok da mutlu olamam.hicbisi yetmez bana.ogrendikce gordukce daha cok daha cok derim.sindiririm.ilkin bilirim.
dogum gunum bugun.
isterim ki annemin cilekli pastasi,ailemin sicakligi,sevdiklerimin maneviyati-muhteviyati benimle olsun.bir olalim.karnimiz agriyana kadar gulelim.aglayalim.benim olduklari icin hepsinin tek tek yanaklarina opucuk kondurup,tesekkur edeyim.ben hic sevgimi gosteremem aslinda.ne fena.ama telepatik gucum var.bilirler.
yagmur yagiyor.iyice sonbahar havasi.ama dokulen sari yapraklar yok.sabahlari erkenden temizleniyor yollar.ne istiyorum?
banularin evinin onunden baslayip 'Kaptan'a kadar uzanan asfalti kaplayan yapraklarin arasinda,tatli bir meltem esintisi ruhumda ve bedenimde,her adimimda cikan o tatli kahverenginin sarinin her tonunun varligini hissettirdigi narin yapraklarin hisirtisi esliginde dans etmek istiyorum.yeni yasimi kutluyorum.

0 Response to "26"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails