Sayfalar

ilk yazi

bilmiorm ne zaman heveslendim blogger olmaya..sanirim diger bloglari dikizlerken gecirilen uykusuz saatlerden sonra e hadi bende....ama cok tembelim ki icraat i iki senemi mi aldi?uff time goes so fast!!annem derdi de yok yok aslinda ananemosum derdi ama ben hayirrrrrrrrrrr diye tepinirdim.yanilmisim.

bugun hava esintili,butuuuunnn okyanus,gunes+kum banyosu,aayy demstim size kum alanda diil cimlerde oturalim herr yerr imizzz  kummm olduuuu savsatalarini icimzden gecircez anlasildi.

o zaman sinemaya gidelim.nasil bir furyadir unlu isimleri bir araya getirip film yaptik,buyrun afiyetle yiyin??bakiniz 'love actually','he is not that into you' ..simdi de
Valentine's Day..Taylor Swift ??Amerikan filmlerinden bu yuzden hoslanmiyorum,pazarlama olayini abartip zorunlu kildirmalari sinirimi bozmakta.girls night out'umuza bu hafta takilan film budur,what a shame biliorum:(

a single man'i kendm buyuk bir zevkle izlicegime eminim;)
pilates e gec kaldimmm!!!!

0 Response to "ilk yazi"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails